mandag 20. mars 2017

Vi har sett snø!

I helga har jeg vært på hyttetur med egne unger og naboene med deres unger. Vi har basket i snø (egne og deres unger), vi har gått på ski (samtlige), vi har hatt andres unger på overnatting (jepp), vi har spilt Ryktet går og UNO, og vi har til og med drukket litt rødvin (jeg og naboene).

Jeg er glad for
  • at SUV'en med piggdekk og skiboks endelig har fått luftet seg i sitt rette element
  • at jeg har SUV med piggdekk - det var skitglatt på fredag, og "the less fortunate" sto strødd i bakkene i Hunnedalen
  • at jeg har naboer som også er venner og som vil være med på hyttetur
  • at ungene mine har fått tatt på snø og gått på den med ski
  • at jeg har en arbeidsgiver som har hytte i Sirdal
  • at arbeidsgiverens hytte har såpass bra standard at du ikke må forholde deg til utedo, parafinlamper og gasskokeplater
  • at jeg har mobilt bredbånd (denne er litt tricky. Jeg skjemmes av det også)
  • at huset mitt har katteluke sånn at dyreparken kan stelle seg selv en helg
  • at jeg har vaskemaskin siden det ikke er så rent lite som må bli rent igjen i etterkant
  • at jeg har skotørker siden det ikke er så rent lite som må blir tørt igjen i etterkant
  • at rødvin er oppfunnet, og at jeg tåler det greit
Lista kunne fortsatt og fortsatt, så takknemlig er jeg. Og neste helg skal jeg også få snø - da blir det ny hyttetur med bare damer med innlagt slalåm. Og rødvin.

Heldige meg.

Ingen kommentarer: